[ Додати матеріал ]

Матеріали методичного об’єднання вчителів природничо-математичного циклу
Донецької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №111 Донецької міської ради Донецької області
на 2013-2014 навчальний рік


Керівник методичного об’єднання - учитель математики Куліш Л.М.

Методична проблема школи у 2013 – 2014 навчальному році:
"Розвиток творчого потенціалу учителів та учнів шляхом впровадження особистісно – орієнтованої
системи навчання та виховання"

 

ПЛАН
роботи методичного об’єднання учителів природничо-математичного циклу
(математика, географія, біологія, хімія, інформатика)
загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 111 м.Донецька
на 2013-2014 навчальний рік

І. ВСТУП
У 2013-2014 навчальному році вчителі м/о будуть приділяти увагу роботі з обдарованими учнями, вихованню інтереса до предмету, який викладають, здійснювали диференційоване та проблемне навчання, враховуючи індивідуальні особливості дитини.
Велику увагу в минулому навчальному році вчителі математики приділяли позакласній роботі зі свого предмету.


Проблеми учителів природничо – математичного циклу
1.Організація навчально-виховного процесу з математики, географії, хімії, біології , інформатики щодо формування і розвитку творчого потенціалу та можливостей учнів з максимальним урахуванням їх здібностей і нахилів на основі диференціації та індивідуалізації.
2.Використання нових інформаційних технологій на уроках математики, географії, біології, хімії, інформатики з метою підвищення ефективності викладання навчальних предметів.
3.Роль і місце місцевого і краєзнавчого матеріалу на уроках математики, географії, біології, хімії для розвитку пізнавальних і розумових здібностей учнів.
4.Оновлення змісту освіти з математики, географії, біології, хімії,інформатики згідно з регіональними умовами на основі широкого використання нових педагогічних інновацій, технологій та елементів передового педагогічного досвіду.
5.Творче використання додаткових джерел та варіативних навчальних посібників на уроках з метою поглиблення знань учнів з предметів.
6.Науково-дослідницька діяльність учнів, як одна з форм розвитку та заохочення творчих здібностей обдарованих дітей. Робота із здібними та обдарованими учнями в рамках різних форм роботи м/о (предметних олімпіад, конкурсів, турнірів).
7.Використання різних форм нетрадиційної роботи з метою виховання інтересу щодо вивчення математики, географії, біології, хімії , інформатики.
8. Використання та вдосконалення різновидів самостійної роботи на уроках та в позакласній роботі.

Завдання, які стоять перед учителями м/о:
- формування прийомів нестандартного мислення на уроках;
- підвищення якості знань;
- розвивати творчі здібності та логічне мислення;
- опанування змістом освітньої галузі математики, географії, біології, хімії, інформатики.

ІІ. САМООСВІТНЯ РОБОТА ВЧИТЕЛІВ. ВІДОМОСТІ ПРО ПЕДАГОГІЧНІ КАДРИ
1. Постійно організовувати консультації вчителів-методистів району, адміністрації школи.
2. Відвідувати курси, семінари, засідання при районному методичному
кабінеті.
3. Систематично самостійно підвищувати свій фаховий рівень, розв’язуючи складні, конкурсні, олімпіадні задачі з математики, географії, біології, хімії, інформатики.

До складу м/о входять такі учителі:

П.І.П. Рік народження Предмет Педстаж Освіта Категорія Курсова перепідготовка Атестація Тема, над якою працює учитель
1. Куліш Людмила Миколаївна, 1955 Матем. 33 вища вища. 2009 2012 "Організація самоосвітньої діяльності на уроках математики. Впровадження сучасних технологій навчання"
2. Бабенко Світлана Петрівна, 1972 географія вища вища 2010 2009 Перевірка та оцінка основних результатів діяльності закладів освіти
3. Давидьонок Людмила Василівна, 1950 хімія. 32 вища 1 2009 2006 Активізація учбової діяльності на уроках хімії, меж предметні зв»язки
4. Волошина Алла Сергіївна, 1974 біологія. 15 вища І 2005 2012 Самовиховання і самоаналіз на уроках біології.
5. Пірогова Олена Валеріївна, 1983 Інформант. 2,5 вища спеціаліст - - Використання новітніх інноваційних технологій на уроках інформатики

ІІІ. ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ, ВИВЧЕННЯ ВИКОРИСТАННЯ В ПРАКТИЦІ РОБОТИ ЧЛЕНІВ ТГ СУЧАСНИХ ДОСЯГНЕНЬ
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ НАУКИ І ПЕРСПЕКТИВНОГО ПЕДАГОГІЧНОГО ДОСВІДУ

1. У процесі взаємовідвідування уроків вивчати та впроваджувати в практику своєї роботи елементи передового педагогічного досвіду:
2. З допомогою літератури, курсів, журналів ознайомитись з
перспективним педагогічним досвідом учителів міста, області, країни.
3. У процесі взаємовідвідування уроків вивчати та впроваджувати в практику роботи елементи перспективного досвіду членів МК.
4. Ознайомитись з бібліотекою перспективного педагогічного досвіду вчителів
Петровського района..

ІV. ЗАХОДИ ЩОДО ВИВЧЕННЯ СТАНУ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОЇ РОБОТИ
1. Учителям математики, географії, біології, хімії, інформатики спланувати роботу щодо питання підготовки обдарованих дітей до участі в шкільних та районних олімпіадах з даних дисциплін.
2. Провести шкільну олімпіаду юних математиків, географів, біологів, хіміків, інформатиків та взяти участь у районних олімпіадах з цих предметів.
3. Провести контрольні роботи з математики, та хімії за І та ІІ семестри 2012-2013 навчального року, результати обговорити на засіданнях м/о.
4. Огляд комп’ютерних програм та презентацій електронних уроків з предметів природничо-математичного циклу та можливість їх використання в мультимедійному класі.
5. Провести перевірку виконання державних програм з математики, біології, хімії, інформатики за І та ІІ семестрі 2012-2013 навчального року.

Тематика засідань